1. Įžanga
Mes, „Stena Line Scandinavia AB“, registracijos numeris 556231-7825 (toliau – Stena Line), esame Jūsų asmens duomenų tvarkytojas. Šiose Privatumo taisyklėse mes ir visos šios įvardžio formos bei numanomi kreipiniai yra nuorodos į „Stena Line“. Mūsų kontaktinius duomenis rasite šių privatumo taisyklių pabaigoje. Gerbiame Jūsų privatumą ir esame įsipareigoję saugoti Jūsų asmens duomenis.
Mūsų lojalumo klubai, „Stena MORE“ ir „Business Traveller“ kartu čia vadinami Lojalumo klubais.
Toliau nurodytos internetinės svetainės čia vadinamos mūsų svetainėmis:
stenaline.se, stenaline.dk, stenaline.no, stenaline.fi, stenaline.pl, stenaline.lv, stenaline.lt, stenaline.ee, stenaline.ru, stenaline.pl, stenaline.cz, stenaline.de, stenaline.nl, stenaline.fr, stenaline.co.uk, stenaline.ie, stenaline.it, stenaline.es, stenalinetravel.com, wyjazdygrupowe.pl, blog.stenaline.se, blog.stenaline.dk, blog.stenaline.no, blog.stenaline.pl, blog.stenaline.co.uk, blog.stenaline.ie, blog.stenaline.nl, blog.stenaline.de.
Mūsų svetainės ir kitos bendravimo priemonės (el. paštas, telefonas, kontaktinis asmuo, socialiniai tinklai, pokalbių kanalas ir popierinės formos), kurias naudojate narystei Lojalumo klube, toliau vadinamos mūsų Lojalumo klubo paslaugomis.
2. Šių privatumo taisyklių taikymo sritis
Ši privatumo politika taikoma tvarkant Jūsų asmens duomenis, jei turite Lojalumo klubo (-ų) narystę ar naudojatės Lojalumo klubo (-ų) paslaugomis. Šioje privatumo politikoje pateikiame informaciją apie tikslus, dėl kurių tvarkome Jūsų asmens duomenis, su kuo jais dalijamės ir kokias asmens duomenų teises turite Jūs.
Informacija apie tai, kaip mes tvarkome kitų klientų ir svetainės lankytojų asmens duomenis, pateikta „Stena Line“ Privatumo taisyklėse, skirtose registruotiems klientams ir svetainės lankytojams.
Informaciją apie tai, kaip tvarkome slapukus, rasite mūsų Slapukų taisyklėse.
Informacija apie stebėjimą, vykdomą vaizdo kameromis mūsų laivuose, uostuose, terminaluose ir biuruose bei susijusį asmens duomenų tvarkymą pateikta „Stena Line“ Stebėjimo kamerų privatumo taisyklėse.
3. Kokių kategorijų asmens duomenis mes tvarkome?
„Stena Line“ tvarko šių kategorijų asmens duomenis:
a) vardas ir pavardė;
b) gimimo data;
c) lytis;
d) kontaktiniai duomenys (adresas, telefono numeriai, el. pašto adresas);
e) Lojalumo klubo narystės informacija – narystės tipas („Stena MORE Blue“, „Stena MORE Gold“, „Stena MORE Platinum“ arba „Business Traveller“), nario numeris, narystės trukmė, dabartinės narystės trukmė ir jos taškų likutis;
f) slaptažodis;
g) operacijų istorija (data, operacijos tipas, operacijos duomenys, uždirbti taškai);
h) užsakymų istorija;
i) interneto svetainės informacija pagal Jūsų IP adresą;
j) informacija apie naršyklę (naršyklės versija);
k) Jūsų darbovietė ir pareigos (verslo keliautojams „Business Traveller“).
4. Kur gauname Jūsų asmens duomenis?
„Stena Line“ renka asmens duomenis tiesiogiai iš Jūsų, kai užsiregistruojate viename iš mūsų Lojalumo klubų, kai naudojatės mūsų Lojalumo klubo paslaugomis, kai užsisakote kelionę, kai atliekate operaciją, kurios metu gaunate nario taškų arba kai jais atsiskaitote.
„Stena Line“ taip pat renka asmens duomenis iš kelionių agentūrų, kurioms nurodėte pateikti mums savo asmens duomenis.
5. Kas atsitinka, kai nepateikiate mums savo asmens duomenų?
Narystė Lojalumo klube reikalauja pateikti mums 3 skyriuje nurodytus asmens duomenis, kad taptumėte ir liktumėte mūsų Lojalumo klubų nariu. Todėl, jeigu nepateiksite mums asmens duomenų, narystės Lojalumo klube pasiūlyti negalėsime.
6. Kokiais tikslais tvarkome Jūsų asmens duomenis ir koks yra šios duomenų tvarkymo veiklos teisinis pagrindas?
„Stena Line“ tvarko Jūsų asmens duomenis toliau nurodytais tikslais. Tam privalome turėti teisinį pagrindą. Teisinio pagrindo pavyzdžiai: (i) tvarkymas būtinas siekiant įvykdyti sutartinius įsipareigojimus; (ii) „Stena Line“ arba trečioji šalis turi teisėtą interesą tvarkyti asmens duomenis, kuri nėra viršesnė už jūsų interesą apsaugoti asmens duomenis ir jais nesidalinti. Toliau nurodome „Stena Line“ tikslus ir teisinius pagrindus, kuriais remiamės.
(a) „Stena MORE“ lojalumo klubo narystės suteikimas
„Stena Line“ naudoja Jūsų vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, lojalumo klubo narystės informaciją, operacijų ir užsakymų istorijas, kad administruotų Jūsų narystę, uždirbtus ir panaudotus taškus bei narystės lygį ir teiktų sutartas lojalumo klubo paslaugas, išdėstytas papildomose „Stena MORE“ lojalumo klubo veiklos nuostatose. Taip Jūsų asmens duomenis tvarkome vykdydami savo sutartines prievoles Jūsų atžvilgiu.
(b) „Business Traveller“ narystės suteikimas
„Stena Line“ naudoja Jūsų vardą, kontaktinius duomenis, Lojalumo klubo narystės informaciją, operacijų istoriją, užsakymų istoriją ir Jūsų darbdavio bei pareigų duomenis, kad administruotų Jūsų darbdavio narystę, surinktus ir panaudotus taškus bei narystės lygį ir teiktų mūsų pagal sutartį sutartas Lojalumo klubo paslaugas, kaip numatyta „Business Traveller“ narystės sutartyje. Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.
(c) Mūsų Lojalumo klubo paslaugų teikimas
„Stena Line“ naudoja Jūsų vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis, Lojalumo klubo narystės informaciją ir darbdavio bei pareigų duomenis, kad galėtų susisiekti su Jumis, kai naudojatės mūsų Lojalumo klubo paslaugomis. Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.
(d) Lojalumo klubo paslaugų tobulinimas
Naudojame Jūsų vardą ir pavardę, kontaktinius duomenis, interneto svetainės informaciją pagal Jūsų IP adresą, informaciją apie naršyklę, Lojalumo klubo narystės informaciją bei operacijų istoriją, kad gautume statistinius duomenis apie tai, kaip naudojatės mūsų Paslaugomis, ir galėtume pagerinti savo Lojalumo klubo paslaugas: ištaisyti klaidas, greitai ir paprastai nustatyti bei išspręsti interneto svetainės konversijos nesklandumus, pakeisti sąsają, kad galėtumėte lengvai susipažinti su ieškoma informacija, ar akcentuoti aktualius pasiūlymus mūsų interneto svetainėje. Tą darome analizuodami, kaip naudojatės mūsų Paslaugomis. Asmens duomenys, kuriuos naudojame savo Lojalumo klubo Paslaugoms pagerinti, yra apibendrinami, kiek tai įmanoma. Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.
(e) Netinkamo naudojimosi Lojalumo klubo paslaugomis prevencija
Jūsų vardas ir pavardė, kontaktiniai duomenys ir narystės numeriai (atitinkamai kiekvienu konkrečiu atveju) gali būti naudojami siekiant užkirsti kelią piktnaudžiavimui ir sukčiavimui. Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.
(f) Pasiūlymų, nuolaidų ir atnaujinimų teikimas, priklausomai nuo įsigytų paslaugų ar produktų
Vardą ir pavardę, kontaktinius duomenis ir Lojalumo klubo narystės informaciją galime naudoti, kad teiktume Jums pasiūlymus, nuolaidas ir atnaujinimus, atsižvelgiant į Jūsų pirkinius ir Lojalumo klubo narystę. Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.
(g) Tiesioginė rinkodara
Naudojame Jūsų vardą ir pavardę, kontaktinius duomenis ir Lojalumo klubo narystės informaciją tiek, kiek ją mums suteikiate: (a) naudodamiesi Lojalumo klubo paslaugomis; (b) registruodamiesi naujienlaiškiui, pasiūlymams ar kitai su Lojalumo klubo paslaugomis susijusiai komunikacijai. Visa tai siunčiame paštu, SMS žinutėmis, el. paštu ir kitais elektroninės komunikacijos būdais. Šie Jūsų asmens duomenų tvarkymo veiksmai grindžiami mūsų teisėtais interesais.
Turite teisę bet kada atsisakyti tiesioginės rinkodaros, kaip aprašyta 6 skyriaus f–g punktuose, pasinaudodami el. laiškuose esančiomis nuorodomis arba mūsų interneto svetainės „My Pages“ (mano puslapiai) skilties nuostatose. Jeigu tai padarysite, „Stena Line“ nebesiųs Jums tiesioginės rinkodaros pranešimų.
(h) Skundų nagrinėjimas bei gynyba ir (arba) teisinių reikalavimų pareiškimas
Kiekvienu konkrečiu atveju asmens duomenis naudojame tik tiek, kad galėtume išnagrinėti skundus ir apginti ir (arba) pareikšti teisinius reikalavimus. Toks tvarkymas yra grindžiamas mūsų teisėtais interesais.
7. Su kuo dalijamės Jūsų asmens duomenimis?
Siekdama pirmiau išvardytų tikslų, „Stena Line“ dalijasi Jūsų asmens duomenimis su šiais gavėjais:
( ) „Stena AB“;
( ) „Stena Rederi AB“;
(a) „Stena Line Travel Group AB“;
(b) „Stena Line Ltd.“;
(c) „Stena Line BV“;
(d) „Stena Line GmbH & CO. KG“;
(e) „Stena Line Danmark A/S“;
(f) „Stena Line Polska sp.z o.o.“;
(g) UAB „Stena Line“;
(h) SIA „Stena Line“;
(i) reklamos ir tikslinės rinkodaros platformomis, pvz., „Google“ ir „Facebook“;
(j) paslaugų teikėjais, su kuriais dirbame, kad galėtume teikti paslaugas, pvz., interneto, pašto, analitikos, IT, renginių organizavimo ir kitais paslaugų teikėjais.
8. Ar perduodame Jūsų asmens duomenis už ES / EEE ribų?
„Stena Line“ gali perduoti kai kuriuos Jūsų asmens duomenis toliau išvardytoms šalims, kurios nepriklauso ES / EEE. Jeigu Europos Komisija nėra nusprendusi, kad nurodyta šalis užtikrins tinkamą Jūsų asmens duomenų apsaugos lygį, mes pateiksime mūsų taikomų apsaugos priemonių aprašą arba teisinį pagrindą, kuriuo remiamės, norėdami užtikrinti, kad Jūsų asmens duomenys būtų perduodami pagal ES duomenų apsaugos teisės aktus.
Šalis: JK
Apsaugos priemonė: tinkamumo sprendimas (2021 m. birželio 28 d.)
Šalis: JAV
Apsaugos priemonė: Europos Komisijos sutarčių standartinės sąlygos, nustatytos asmens duomenų perdavimui, 2010/87/ES ir 2021/915/ES
Nesivaržydami kreipkitės į mūsų Duomenų apsaugos pareigūną, jei pageidaujate gauti daugiau informacijos apie pirmiau minėtas apsaugos priemones. Kontaktiniai duomenys pateikti šių privatumo taisyklių 11 skyriuje.
9. Kiek ilgai laikysime Jūsų asmens duomenis?
Tikslas | Asmens duomenų tipas | Laikymo laikotarpis |
---|---|---|
„Stena MORE“ ir (arba) „Business Traveller“ narystės suteikimas | Vardas, pavardė, gimimo data, lytis, kontaktiniai duomenys, Lojalumo klubo narystės duomenys, slaptažodis, operacijų ir užsakymų istorija, darbdavys ir pareigos | Kol esate registruotas Lojalumo klubo narys |
Lojalumo klubo paslaugų tobulinimas | Interneto svetainės informacija pagal Jūsų IP adresą ir informacija apie naršyklę | 26 mėn. po pasinaudojimo mūsų Lojalumo klubo paslaugomis |
Skundų nagrinėjimas bei gynyba ir (arba) teisinių reikalavimų pareiškimas | Asmens duomenys, svarbūs vertinant skundus Lojalumo klubui arba ginantis ir (arba) reiškiant teisinius reikalavimus | Kol Jūsų asmens duomenys pagrįstai reikalingi gintis nuo teisinių ieškinių ir (arba) jiems pareikšti (paprastai tol, kol taikomi atitinkami teisiniai apribojimai) |
10. Kokias teises turite?
Toliau pateikiame jūsų teisių, kaip numato ES duomenų apsaugos teisės aktai, santrauką. Šiomis teisėmis galite naudotis nemokamai, išsiųsdami elektroninį ar fizinį pranešimą šio dokumento pabaigoje nurodytais adresais. Taip pat galite naudoti svetainėje pateiktą kontaktinę formą.
Lojalumo klubo nariai visada turi galimybę panaikinti arba pakoreguoti mūsų laikomus jų asmens duomenis. Savo duomenis galite pakoreguoti prisijungę Lojalumo klubo svetainėje ir spustelėję „My Profile“ (mano profilis). Visuose Lojalumo klubo pranešimuose rasite nuorodą į Jūsų asmeninį profilį, kuria galite pasinaudoti prireikus atnaujinti duomenis. Jei turite klausimų dėl savo teisių, nedvejodami susisiekite su mumis (kontaktinė informacija pateikta šio dokumento pabaigoje).
„Stena Line“ visada įvertina, ar prašymas pasinaudoti teisėmis atitinka reikalavimus. Ne visos toliau nurodytos teisės yra absoliučios. Gali būti taikomos išimtys.
Be toliau nurodytų teisių, Jūs visada turite teisę priežiūros institucijai pateikti skundą dėl to, kaip „Stena Line“ tvarko Jūsų asmens duomenis.
(a) Prieigos teisė. Jūs galite pateikti prašymą ir gauti savo asmens duomenų, kuriuos „Stena Line“ tvarko, kopiją, taip pat papildomos informacijos apie tai, kaip „Stena Line“ tvarko Jūsų asmens duomenis.
(b) Teisė koreguoti. Jūs turite teisę koreguoti ir (arba) papildyti savo asmens duomenis, jeigu jie yra netikslūs arba neišsamūs.
(c) Teisė panaikinti. Toliau nurodytais atvejais turite teisę prašyti, kad „Stena Line“ nedelsdama panaikintų Jūsų asmens duomenis:
- asmens duomenys yra nebereikalingi tam tikslui, kuriuo buvo iš pradžių surinkti arba kitaip tvarkomi;
- Jūs atšaukiate savo sutikimą tvarkyti duomenis ir nėra jokio kito teisinio pagrindo tai daryti;
- Jūs pagrįstai nesutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi;
- asmens duomenys buvo tvarkomi neteisėtai;
- asmens duomenis privalu pašalinti laikantis teisinio reikalavimo.
(d) Teisė apriboti duomenų tvarkymą. Jūs turite teisę prašyti apriboti savo asmens duomenų tvarkymą, kai:
- tikrinamas asmens duomenų tikslumas;
- duomenys tvarkomi neteisėtai arba jų nebereikia duomenų tvarkymo tikslais, tačiau Jūs nenorite, kad juos pašalintų, ir prašote apriboti jų tvarkymą;
- „Stena Line“ nebereikia asmens duomenų, tačiau Jums jų reikia, kad galėtumėte pagrįsti, pareikšti teisinius reikalavimus arba gintis nuo ieškinių;
- Jūs nesutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi, ir toks prieštaravimas yra tiriamas.
(e) Teisė perkelti. Tam tikromis aplinkybėmis Jūs turite teisę gauti savo asmens duomenis, kuriuos pateikėte „Stena Line“, kad galėtumėte juos perduoti kitam paslaugų teikėjui, jeigu asmens duomenų tvarkymas yra pagrįstas Jūsų sutikimu arba sutartimi.
(f) Bendroji teisė prieštarauti. Jūs turite bendrąją teisę bet kuriuo metu nesutikti, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi remiantis „Stena Line“ teisėtais interesais. Tuomet turėsime įrodyti, kad turime įtikinamą teisinį pagrindą tvarkyti asmens duomenis arba mums jie reikalingi pareikšti teisinius reikalavimus, juos vykdyti ar ginti.
(g) Teisė prieštarauti tiesioginei rinkodarai. Jūs turite teisę bet kuriuo metu nesutikti, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. „Stena Line“ šiuo tikslu Jūsų asmens duomenų gali nebetvarkyti.
11. Kaip su mumis susisiekti?
Su mumis galite susisiekti toliau nurodytais būdais.
Pagrindinis biuras
Adresas: Stena Line Scandinavia AB, 405 19 Gothenburg, Švedija
Telefono numeris: +46 770 - 57 57 00
Mes paskyrėme duomenų apsaugos pareigūną, į kurį galite kreiptis visais su asmens duomenų tvarkymu susijusiais klausimais. Nedvejodami susisiekite su mūsų duomenų apsaugos pareigūnu el. pašto adresu dpo@stenaline.com.