Prieinamumo pareiškimas
Šis prieinamumo pareiškimas taikomas „Stena Line" skaitmeninėms paslaugoms. Mes įsipareigojame užtikrinti prieinamumą pagal Europos prieinamumo aktą, WCAG 2.1 AA lygio standartą ir EN 301 549.
Dabartinė prieinamumo būsena
Mūsų skaitmeninės paslaugos iš dalies atitinka WCAG 2.1 AA.
Apimtis
Šis pareiškimas apima šias „Stena Line" teikiamas skaitmenines paslaugas:
- Svetainė ir atsiskaitymas
- Nauja internetinė rezervacija
- Sena internetinė rezervacija
- Atsiskaitymas
- Savitarnos pakeitimų srautas
- Maršrutas
- GLOW (svečių sąrašas internete)
- Stena Line: Mano kelionės
Reikalavimai, taikomi mūsų paslaugoms
„Stena Line" teikia elektroninės prekybos paslaugą ir vandens transporto keleivių vežimo paslaugų elementus pagal direktyvą (ES) 2019/882 dėl gaminių ir paslaugų prieinamumo. Mūsų elektroninės prekybos paslaugai taikomi bendrieji paslaugų reikalavimai, išdėstyti I priedo III skyriuje, ir papildomi prieinamumo reikalavimai, išdėstyti IV skyriaus g punkte, taip pat IV skyriaus c punkte dėl vandens transporto keleivių vežimo paslaugų elementų.
Apskritai tai reiškia, kad paslauga ir visa informacija turi būti prieinama nuosekliu ir tinkamu būdu, užtikrinant, kad ji būtų suvokiama, valdoma, suprantama ir patikima. Informacija turi būti pateikiama per daugiau nei vieną jutimo kanalą suprantamu ir suvokiamu būdu. Netekstinio turinio atveju, jis turi būti pateikiamas alternatyviu būdu. Be to, informacinis turinys turi būti prieinamas teksto formatais, kurie gali būti naudojami alternatyviems pagalbiniams formatams generuoti, kad būtų galima juos pateikti skirtingais būdais ir per daugiau nei vieną jutimo kanalą, naudojant tinkamo dydžio, formos ir kontrasto šriftus.
Prieinamumo reikalavimai taip pat taikomi bet kokiems identifikavimo, elektroninio parašo, saugumo ir mokėjimo būdams, kurie yra elektroninės prekybos paslaugos dalis.
Vandens transporto keleivių vežimo paslaugoms reikalavimai skirti užtikrinti informacijos teikimą apie transporto priemonių, aplinkos infrastruktūros ir pastatytosios aplinkos prieinamumą bei pagalbą neįgaliesiems. Be to, užtikrinti informacijos teikimą apie išmaniąją bilietų sistemą (elektroninį rezervavimą, bilietų užsakymą ir t.t.), realiojo laiko kelionės informaciją (tvarkaraščiai, informacija apie eismo sutrikimus, jungiamąsias paslaugas, tolesnį keliavimą kitomis transporto rūšimis ir t.t.) ir papildomą paslaugų informaciją (pvz., stočių aptarnavimas, neveikiantys liftai ar laikinai neprieinamos paslaugos).
Svetainė
Bendras paslaugos aprašymas
„Stena Line" pradžios puslapiai tarnauja kaip įėjimo taškas vartotojams, ieškantiems kelionių informacijos, kelionių tikslų įkvėpimo ir keltų maršrutų informacijos. Šiuose puslapiuose yra rinkodaros turinys, uostų gidai ir prieigos taškai į įvairias paslaugas, tokias kaip rezervavimas, rezervavimo pakeitimai, klientų aptarnavimas ir „Mano puslapiai", skirti atnaujinti vartotojo profilius ir valdyti rezervacijas.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Prieinamumo problemų sprendimas išlieka vienu iš svarbiausių prioritetų, ir mes imamės visų būtinų veiksmų, kad užtikrintume savalaikį ir išsamų atitikimą. Tačiau mes žinome apie šiuos apribojimus:
- Kai kurie interaktyvūs elementai nėra tinkamai struktūruoti
- Kai kurios piktogramos yra pažymėtos kaip vaizdai, bet turėtų būti paslėptos nuo pagalbinių technologijų
- Kai kurioms informatyvioms piktogramoms, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose, trūksta alternatyvaus teksto ar tinkamo ženklinimo
- Kai kurie formų laukai turi mažą kontrastą, todėl juos sunku perskaityti
- Kai kurie nuorodos neturi aiškaus ar atpažįstamo nuorodos teksto
- Pokalbių robotas neatitinka WCAG gairių
- Kai kuriems vaizdams trūksta naudingų alternatyvių tekstų
- Kai kurie elementai puslapyje turi tą patį ID, o tai gali sukelti painiavą
- Kai kurios svetainės dalys nėra naudojamos su klaviatūra — ypač taškų skaičiuotuvo funkcija
- Kai kurie antraštės elementai (pvz., h2 žymos) gali būti tušti arba be aprašomojo turinio
- Kai kurie elementai naudoja neteisingas ARIA roles, o tai gali sukelti problemų pagalbinėms technologijoms
Nauja internetinė rezervacija
Bendras paslaugos aprašymas
Naujoji internetinė rezervacija leidžia vartotojams planuoti ir pirkti keltų keliones. Ji leidžia vartotojams naršyti galimus maršrutus ir tvarkaraščius, pasirinkti išvykimo ir grįžimo keliones, pridėti keliautojus (suaugusiuosius, vaikus, augintinius, transporto priemones) ir pasirinkti papildomas paslaugas, tokias kaip kajutės ar maitinimas. Sistema veda vartotojus per žingsnis po žingsnio rezervavimo procesą ir yra optimizuota naudojimui tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame įrenginyje. Šiuo metu ji prieinama pasirinktuose maršrutuose ir diegiama, kad pakeistų senąją rezervavimo sistemą.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Mes diegiame naują internetinę rezervavimo sistemą, siekdami visiško WCAG 2.1 AA atitikimo. Tačiau žinome apie keletą prieinamumo problemų. Prieinamumo problemų sprendimas išlieka vienu iš svarbiausių prioritetų, ir mes imamės visų būtinų veiksmų, kad užtikrintume savalaikį ir išsamų atitikimą. Tuo tarpu klientai raginami kreiptis į mūsų skambučių centrus dėl pagalbos.
Žinomos prieinamumo problemos:
- Datų pasirinkimo įrankis nėra visiškai suderinamas naudojant pagalbines technologijas
- Trūksta apėjimo bloko antraštėje
- Kai kurie puslapiai nesilaiko logiškos puslapio struktūros antraščių ir kortelių tvarkos atžvilgiu
- Kai kurie puslapiai ne visiškai palaiko didelį šrifto dydį, teksto tarpus ir priartinimą vienu metu
- Gimimo datos pasirinkimo įrankis automatiškai fokusuojasi į kitą įvesties lauką
- Kai kuriems klaidų pranešimams trūksta aiškumo ir jie nėra aiškiai susieti su jų įvesties lauku
- Rezervacijos galiojimo pabaiga nėra pranešama
- Būsenos pranešimai nėra visiškai atitinkantys
- Kai kurioms piktogramoms trūksta alternatyvaus teksto
- Kai kurie pavadinimai anglų kalba neturi teisingų kalbos apibrėžimų kode, kai pagrindinė kalba nėra anglų
- Atsiskaitymas nėra visiškai atitinkantis (žr. žemiau esantį skyrių)
Sena internetinė rezervacija
Bendras paslaugos aprašymas
Tai ankstesnė rezervavimo sąsajos versija. Ji leidžia vartotojams pasirinkti maršrutus, datas, kelionės parinktis ir keisti esamas rezervacijas. Nors ji prieinama visuose maršrutuose, jai trūksta daugelio šiuolaikinių prieinamumo funkcijų ir šiuo metu ji palaipsniui nustojama naudoti.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Ši pasenusi sistema neatitinka WCAG 2.1 AA standartų ir bus pakeista nauja internetine rezervacija. Tuo tarpu klientai raginami naudoti naują internetinę rezervaciją arba kreiptis į mūsų skambučių centrus dėl pagalbos.
Žinomos prieinamumo problemos senoj internetinėj rezervacijoj:
- Vaizdams ir piktogramoms trūksta pakankamo alternatyvaus (alt) teksto.
- Antraščių lygiai yra neteisingai struktūruoti.
- Antraštės nėra aprašomosios turinio, kurį jos lydi.
- Trūksta semantinio HTML.
- Orientyrai (tokie kaip <main>, <nav> ir pan.) nėra naudojami.
- Kartais kontrastas su fonu nepakankamas.
- Teksto elementai, tokie kaip laukų etiketės, vietos rezervavimo tekstai ir mygtukų tekstai, neatitinka reikalaujamo kontrasto santykio.
- Sąsajos elementai ir piktogramos turi nepakankamą kontrastą su fonu, įskaitant fokuso indikatorius.
- Spalva naudojama kaip vienintelis įvesties klaidų indikatorius, be papildomų užuominų.
- Trūksta fokuso indikatorių.
- Nėra galimybės keisti teksto dydį.
- Persitvarkymas nėra palaikomas.
- Nėra galimybės padidinti teksto tarpus.
- Automatinio užpildymo funkcija nėra palaikoma.
- Įvesties laukams trūksta informatyvių etikečių.
- Įvesties laukams trūksta mašininio skaitomumo tikslų.
- Įvesties laukai nėra aiškiai pažymėti kaip reikalingi ar neprivalomi.
- Etiketės ir įvesties laukai nėra pateikiami nuosekliai.
- Trūksta prieinamų pavadinimų elementams, tokiems kaip įvesties laukai.
- Klaviatūros navigacija nėra visiškai palaikoma.
- Puslapio pavadinimas nėra informatyvus ir nėra išverstas pagal rinkos kalbą.
- Nuorodos ir mygtukų tekstai nėra pakankamai aprašomieji.
- Klientai nėra informuojami, kai rezervacijos laikas baigiasi.
- Yra neatitikimų tarp vizualinės etiketės ir prieinamo pavadinimo.
- Nėra būdo praleisti pakartotiną turinį.
- Puslapio kalba nėra nurodyta kode.
- Puslapis maišo kelias kalbas be teisingų kalbos žymėjimų.
- Klaidų pranešimai nėra rodomi šalia atitinkamų įvesties laukų.
- Klaidų pranešimai nėra mašininio skaitomumo.
- Kai kurie netikėti pakeitimai įvyksta naršant per formas.
- Vartotojams nepateikiami aiškūs nurodymai, kaip ištaisyti formų klaidas.
- Formos leidžia neteisingą įvestį (pvz., skaičius vardų laukuose).
- Elementams trūksta tinkamų pavadinimo, vaidmens ir vertės atributų.
- Būsenos pranešimai nėra mašininio skaitomumo.
- Kai kurie elementai neatitinka reikalaujamo taikinio dydžio.
- Klaidų prevencijos mechanizmai nėra visiškai palaikomi.
- Atsiskaitymas nėra visiškai atitinkantis (žr. atskirą skyrių šiame dokumente).
Atsiskaitymas
Bendras paslaugos aprašymas
Atsiskaitymo paslauga naudojama visose „Stena Line" skaitmeninėse platformose, kad būtų užbaigtos rezervacijos ir apdoroti mokėjimai. Ji leidžia vartotojams peržiūrėti savo kelionės detales, įvesti asmeninius duomenis, pritaikyti nuolaidas ar lojalumo taškus ir atlikti pirkimą naudojant įvairius mokėjimo būdus. Atsiskaitymas apima tiek „Stena Line" platformos komponentus, tiek įterptus trečiųjų šalių mokėjimo paslaugų teikėjus iš „Adyen". Srautas yra integruotas į interneto ir mobiliąsias platformas ir yra svarbi vartotojo kelionės dalis.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Atsiskaitymas, naudojamas visose mūsų skaitmeninėse platformose, nėra visiškai atitinkantis, bet bus sprendžiamas kuo greičiau.
Mūsų platforma:
- Įkėlimo sukikliui trūksta prieinamo teksto ar ARIA etikečių
- Išorinės nuorodos neturi alternatyvaus teksto ar piktogramų, rodančių naują langą
Adyen mokėjimo komponentai:
- Klaidų pranešimai nėra pranešami pagalbinėms technologijoms
- Kortelių prekės ženklų vaizdai yra neprieinami arba neteisingai pažymėti
- Prasta HTML semantika formų elementuose
- Iframe kortelių laukams trūksta prieinamų pavadinimų
Mes dirbame su „Adyen", kad išspręstume šias problemas.
Savitarnos pakeitimų srautas
Bendras paslaugos aprašymas
Savitarnos pakeitimų srautas leidžia klientams atnaujinti ar atšaukti savo esamas rezervacijas nesikreipiant į klientų aptarnavimą. Tai apima pakeitimus kelionės datoms, keleivių informacijai, transporto priemonių informacijai ir papildomoms paslaugoms. Paslauga prieinama per „Stena Line" svetainę ir skirta suteikti lankstų, vartotojo valdomą būdą tvarkyti rezervacijas bet kuriuo metu.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Pakeitimų srautas neatitinka WCAG 2.1 AA standartų ir bus pakeistas nauja, visiškai prieinama versija. Klientai gali kreiptis į skambučių centrus. Prieinamumo problemų sprendimas išlieka vienu iš svarbiausių prioritetų, ir mes imamės visų būtinų veiksmų, kad užtikrintume savalaikį ir išsamų atitikimą. Tuo tarpu klientai raginami kreiptis į mūsų skambučių centrus dėl pagalbos.
Žinomos prieinamumo problemos pakeitimų sraute:
- Vaizdams ir piktogramoms trūksta pakankamo alternatyvaus (alt) teksto.
- Antraščių lygiai yra neteisingai struktūruoti.
- Antraštės nėra aprašomosios turinio, kurį jos lydi.
- Trūksta semantinio HTML.
- Orientyrai (tokie kaip <main>, <nav> ir pan.) nėra naudojami.
- Kartais kontrastas su fonu nepakankamas.
- Teksto elementai, tokie kaip laukų etiketės, vietos rezervavimo tekstai ir mygtukų tekstai, neatitinka reikalaujamo kontrasto santykio.
- Sąsajos elementai ir piktogramos turi nepakankamą kontrastą su fonu, įskaitant fokuso indikatorius.
- Spalva naudojama kaip vienintelis įvesties klaidų indikatorius, be papildomų užuominų.
- Trūksta fokuso indikatorių.
- Nėra galimybės keisti teksto dydį.
- Persitvarkymas nėra palaikomas.
- Nėra galimybės padidinti teksto tarpus.
- Automatinio užpildymo funkcija nėra palaikoma.
- Įvesties laukams trūksta informatyvių etikečių.
- Įvesties laukams trūksta mašininio skaitomumo tikslų.
- Įvesties laukai nėra aiškiai pažymėti kaip reikalingi ar neprivalomi.
- Etiketės ir įvesties laukai nėra pateikiami nuosekliai.
- Trūksta prieinamų pavadinimų elementams, tokiems kaip įvesties laukai.
- Klaviatūros navigacija nėra visiškai palaikoma.
- Puslapio pavadinimas nėra informatyvus ir nėra išverstas pagal rinkos kalbą.
- Nuorodos ir mygtukų tekstai nėra pakankamai aprašomieji.
- Yra neatitikimų tarp vizualinės etiketės ir prieinamo pavadinimo.
- Nėra būdo praleisti pakartotiną turinį.
- Puslapio kalba nėra nurodyta kode.
- Puslapis maišo kelias kalbas be teisingų kalbos žymėjimų.
- Klaidų pranešimai nėra rodomi šalia atitinkamų įvesties laukų.
- Klaidų pranešimai nėra mašininio skaitomumo.
- Kai kurie netikėti pakeitimai įvyksta naršant per formas.
- Vartotojams nepateikiami aiškūs nurodymai, kaip ištaisyti formų klaidas.
- Formos leidžia neteisingą įvestį (pvz., skaičius vardų laukuose).
- Elementams trūksta tinkamų pavadinimo, vaidmens ir vertės atributų.
- Būsenos pranešimai nėra mašininio skaitomumo.
- Kai kurie elementai neatitinka reikalaujamo taikinio dydžio.
- Klaidų prevencijos mechanizmai nėra visiškai palaikomi.
- Atsiskaitymas nėra visiškai atitinkantis (žr. atskirą skyrių šiame dokumente).
Maršrutas
Bendras paslaugos aprašymas
Maršruto funkcija suteikia klientams jų būsimų ar baigtų keltų kelionių apžvalgą. Ji apima esminę kelionės informaciją, tokią kaip išvykimo ir atvykimo laikas, rezervavimo nuorodos, transporto priemonės ir keleivių informacija bei paslaugos laive parinktys. Maršrutai yra prieinami per „Stena Line" svetainę ir taip pat siunčiami klientams el. paštu po rezervacijos.
Peržiūrėta, visiškai prieinama maršruto funkcijos versija pakeis šią. Iki tol vartotojai gali patirti prieinamumo apribojimų. Klientai, kurie negali pasiekti savo maršruto skaitmeniniu būdu, gali kreiptis į mūsų klientų aptarnavimą telefonu ar el. paštu dėl pagalbos.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Maršrutas neatitinka WCAG 2.1 AA standartų ir bus pakeistas nauja, visiškai prieinama versija. Prieinamumo problemų sprendimas išlieka vienu iš svarbiausių prioritetų, ir mes imamės visų būtinų veiksmų, kad užtikrintume savalaikį ir išsamų atitikimą. Tuo tarpu klientai raginami kreiptis į mūsų skambučių centrus dėl pagalbos.
Žinomos prieinamumo problemos maršrutuose:
- Vaizdams ir piktogramoms trūksta pakankamo alternatyvaus (alt) teksto.
- Antraščių lygiai yra neteisingai struktūruoti.
- Antraštės nėra aprašomosios turinio, kurį jos lydi.
- Trūksta semantinio HTML.
- Orientyrai (tokie kaip <main>, <nav> ir pan.) nėra naudojami.
- Kartais kontrastas su fonu nepakankamas.
- Teksto elementai, tokie kaip laukų etiketės, vietos rezervavimo tekstai ir mygtukų tekstai, neatitinka reikalaujamo kontrasto santykio.
- Sąsajos elementai ir piktogramos turi nepakankamą kontrastą su fonu, įskaitant fokuso indikatorius.
- Nėra galimybės keisti teksto dydį.
- Persitvarkymas nėra palaikomas.
- Nėra galimybės padidinti teksto tarpus.
- Etiketės ir įvesties laukai nėra pateikiami nuosekliai.
- Puslapio pavadinimas nėra informatyvus ir nėra išverstas pagal rinkos kalbą.
- Nuorodos ir mygtukų tekstai nėra pakankamai aprašomieji.
- Yra neatitikimų tarp vizualinės etiketės ir prieinamo pavadinimo.
- Puslapis maišo kelias kalbas be teisingų kalbos žymėjimų.
- Elementams trūksta tinkamų pavadinimo, vaidmens ir vertės atributų.
- Kai kurie elementai neatitinka reikalaujamo taikinio dydžio.
Glow - Svečių sąrašo atnaujinimai
Bendras paslaugos aprašymas
GLOW yra internetinė programa, leidžianti klientams peržiūrėti ir redaguoti savo svečių sąrašo informaciją po rezervacijos užbaigimo.
Prieinama per nuorodą, siunčiamą el. paštu po rezervacijos, GLOW leidžia vartotojams pridėti ar atnaujinti keleivių detales, tokias kaip vardas, lytis ir kelionės dokumentų duomenys. Ji sukurta naudojimui standartinėje interneto naršyklėje ir padeda užtikrinti, kad visi keleivių duomenys būtų tikslūs prieš išvykimą.
Bus pristatytas naujas, visiškai prieinamas sprendimas. Iki tol GLOW gali neatitikti prieinamumo reikalavimų. Vartotojai, patiriantys sunkumų, raginami kreiptis į mūsų klientų aptarnavimą telefonu ar el. paštu dėl pagalbos.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Šios problemos bus sprendžiamos. Prieinamumo problemų sprendimas išlieka vienu iš svarbiausių prioritetų, ir mes imamės visų būtinų veiksmų, kad užtikrintume savalaikį ir išsamų atitikimą.
Žinomos prieinamumo problemos
- Vaizdams trūksta pakankamo alternatyvaus (alt) teksto.
- Antraščių lygiai yra neteisingai struktūruoti.
- Trūksta semantinio HTML.
- Orientyrai (tokie kaip <main>, <nav>, <header> ir pan.) nėra naudojami.
- Sąsaja nėra pritaikoma skirtingų ekranų dydžiams.
- Automatinio užpildymo funkcija nėra palaikoma.
- Įvesties laukams trūksta informatyvių etikečių.
- Įvesties laukams trūksta mašininio skaitomumo tikslų.
- Spalva naudojama kaip vienintelis įvesties klaidų indikatorius, be papildomų užuominų.
- Teksto elementai, tokie kaip laukų etiketės, vietos rezervavimo tekstai ir mygtukų tekstai, neatitinka reikalaujamo 4.5:1 kontrasto santykio.
- Nėra galimybės keisti teksto dydį.
- Persitvarkymas nėra palaikomas.
- Sąsajos elementai ir piktogramos turi nepakankamą kontrastą su fonu, įskaitant fokuso indikatorius.
- Nėra galimybės padidinti teksto tarpus.
- Puslapio pavadinimas nėra informatyvus ir nėra išverstas pagal rinkos kalbą.
- Nuorodos ir mygtukų tekstai nėra pakankamai aprašomieji.
- Antraštės nėra aprašomosios turinio, kurį jos lydi.
- Kai kuriais atvejais trūksta fokuso indikatorių.
- Yra neatitikimų tarp vizualinės etiketės ir prieinamo pavadinimo.
- Trūksta prieinamų pavadinimų elementams, tokiems kaip įvesties laukai.
- Nėra būdo praleisti pakartotiną turinį.
- Puslapio kalba nėra nurodyta kode.
- Puslapis maišo kelias kalbas be teisingų kalbos žymėjimų.
- Automatinis išsaugojimas vyksta vartotojui rašant, be aiškaus išsaugojimo veiksmo.
- Etiketės ir įvesties laukai nėra pateikiami nuosekliai.
- Klaidų pranešimai nėra rodomi šalia atitinkamų įvesties laukų.
- Klaidų pranešimai nėra mašininio skaitomumo.
- Įvesties laukai nėra aiškiai pažymėti kaip reikalingi ar neprivalomi.
- Vartotojui nepateikiami aiškūs nurodymai, kaip ištaisyti formų klaidas.
- Formos leidžia neteisingą įvestį (pvz., skaičius vardų laukuose).
- Elementams trūksta tinkamų pavadinimo, vaidmens ir vertės atributų.
- Būsenos pranešimai nėra mašininio skaitomumo.
Stena Line: Mano kelionės (Mobili programa)
Bendras paslaugos aprašymas
„Mano kelionės" yra „Stena Line" mobilioji programa, skirta padėti klientams valdyti savo keliones kelyje. Programa suteikia prieigą prie rezervavimo informacijos, išvykimo laiko ir kelionės atnaujinimų. Vartotojai taip pat gali peržiūrėti kelionės detales. Programa prieinama tiek iOS, tiek Android įrenginiams ir palaiko prisijungusių vartotojų ir svečių prieigą.
Programa šiuo metu iš dalies atitinka WCAG 2.1 AA. Prieinamumo problemų sprendimas išlieka vienu iš svarbiausių prioritetų, ir mes imamės visų būtinų veiksmų, kad užtikrintume savalaikį ir išsamų atitikimą. Klientai, kurie negali pasiekti būtinos informacijos per programą, raginami kreiptis į klientų aptarnavimą telefonu ar el. paštu dėl pagalbos.
Kaip mes laikomės prieinamumo reikalavimų
Programa iš dalies atitinka WCAG 2.1 AA standartus. Nustatytos šios prieinamumo problemos:
- Mažas kontrastas UI elementuose
- Antraščių lygiai yra neteisingai struktūruoti.
- Ribotas dinaminio teksto skalės palaikymas
- Nenuoseklus orientacijos palaikymas
- Lietimo taikiniai mažesni nei minimalus dydis
- Neprieinami karuselės
- Sudėtinga kalba turinyje
- Dinaminiai būsenos atnaujinimai neperduodami pagalbinėms technologijoms
- Trūksta apėjimo blokų
- Nėra alternatyvių navigacijos metodų
- Mišrios kalbos turinys be tinkamo žymėjimo
- Būsenos pranešimai nėra programiškai pranešami
Atsiliepimai ir kontaktai
Norėdami pranešti apie prieinamumo problemas ar paprašyti informacijos prieinamu formatu.
Apsilankykite klientų aptarnavimo skyriuje ir užpildykite bei pateikite bylą kaip skundą.
Vykdymo procedūra
Jei esate nepatenkinti mūsų atsakymu, galite kreiptis į atsakingą vykdymo instituciją savo gyvenamosios šalies teritorijoje.