Lojalumo klubo „Stena MORE“ taisyklės ir sąlygos

Patvirtinta – 2025 m. balandžio 1 d.

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1.  Taikymo sritis

 

Šios Taisyklės ir sąlygos taikomos tik „Stena MORE“ lojalumo klubui (toliau – Klubas). Klubo nariu galima tapti nemokamai. Pasirašydami Klubo narystės sutartį įsipareigojate laikytis šių Taisyklių ir sąlygų (toliau – Sąlygos). Jei su Sąlygomis nesutinkate, neteikite prašymo prisijungti prie Klubo ir nedalyvaukite jo veikloje.

 

Šiose Sąlygose paaiškinama, kas mes esame, kaip Klubas veikia, kas ir kaip gali nutraukti Klubo narystę, ką daryti iškilus problemai, pateikta kita svarbi informacija.

 

2.  Apie mus

 

2.1. Klubą administruoja Švedijoje registruota įmonė „Stena Line Scandinavia AB“; įmonės numeris 556231-7825; PVM mokėtojo kodas SE556231782501. Registruotosios buveinės adresas: Masthuggskajen, SE-413 03 Göteborg, Sweden (Švedija) (toliau – „Stena Line“, mes, mus, mūsų ir pan.).

 

2.2. Jei turite klausimų ar abejonių dėl Klubo, pavyzdžiui, kas gali prie jo prisijungti, kokias privilegijas ir pasiūlymus Klubo nariai gauna, kaip renkami bei panaudojami taškai ir pan., užpildykite internetinę formą, kurią rasite adresu https://www.stenaline.lt/klientu-aptarnavimo-skyrius/susisiekite-su-mumis (atitinkamame laukelyje pasirinkite „Lojalumo klubo narystės klausimai“). Formos duomenys bus perduoti klientų aptarnavimo komandai.

 

2.3. Jei norite užsisakyti „Stena Line“ kelionę, atšaukti užsakymą, pakeisti kontaktinę informaciją ar nutraukti narystę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Kontaktus rasite adresu https://www.stenaline.lt/klientu-aptarnavimo-skyrius/susisiekite-su-mumis. Atminkite, kad užsakymams taikomos „Stena Line“ Veiklos sąlygos ir taisyklės, o ne šios Sąlygos.

 

3.  Apibrėžtys

 

Toliau pateikiame kai kurių sutarties terminų apibrėžtis.

 

Privalumai – bet kokia nariui suteikiama nauda (pavyzdžiui, taškai), kuri nesuteikiama narystės neturintiems keleiviams ir kurią pasiliekame keisti savo nuožiūra.

 

Narys – fizinis asmuo (Jūs), kuris naudojosi arba ketina naudotis „Stena Line“ paslaugomis ir atitinka 4 skyriuje išdėstytus reikalavimus, bei pateikė prašymą tapti Klubo nariu, kuris buvo patvirtintas, kaip nurodyta 5.1 ir 5.2 skirsniuose.

 

Narystė – nario dalyvavimas Klube.

 

Narystės numeris – unikalus nariui suteiktas identifikacinis numeris.

 

Nario paskyra – mūsų internetinės svetainės „My Pages“ (mano puslapiai) skyriuje (https://login.stenaline.com/Account/Login) sukurta asmeninė paskyra, kurioje narystės taškai ir kiti duomenys priskiriami paskyrą sukūrusiam nariui (pagal jo narystės numerį).

 

Nario kortelė – tai fizinė ir elektroninė kortelės, kurių kiekvienoje nurodytas nario numeris. Skaitmeninę nario kortelę gausite programėlėje prisijungę prie nario puslapio adresu https://www.stenaline.lt/mano-puslapiai/mano-extra-taskai arba pasinaudoję pasveikinimo laiške pateikta nuoroda. Kiekvieną kartą registruojantis kelionei, nariai gauna laikinąją atspausdintą nario kortelę. Nario kortelė suteikia galimybę rinkti taškus (įsigyjant bilietus, prekes ir paslaugas ar pasinaudojant nariams skirtais pasiūlymais). Taškus galima panaudoti vadovaujantis 10 skyriaus („Taškų panaudojimas“) nuostatomis. Nario kortelė nėra mokėjimo, debeto, kredito ar kitokios mokėjimo formos kortelė.

 

Taškai – „Stena MORE“ taškai (toliau Taškai), kuriuos Klubo nariai gali rinkti vadovaudamiesi šių Sąlygų nuostatomis.

 

Narystės lygiai – Klubo narystės lygiai, kuriuos narys gali pasiekti priklausomai nuo su Klubu susijusios jo veiklos. Siūlome tris narystės lygius: mėlyną („Blue“), auksinį („Gold“) ir Platininį („Platinum“).

 

Narystės metai – 12-os mėnesių laikotarpis, skaičiuojamas nuo narystės pradžios, kaip nurodyta 5.2 skirsnyje.

 

Pasiūlymai – bet kokie tik nariams teikiami pasiūlymai (išskirtiniai, išankstiniai, nuolaidų, akcijų, trečiųjų šalių ir kt.), kuriais narystės neturintys asmenys pasinaudoti negali, ir kurie gali būti trečiųjų šalių partnerių nariams teikiami pasiūlymai, ir kuriuos pasiliekame teisę keisti savo nuožiūra. Atkreipkite dėmesį, kad trečiųjų šalių pasiūlymams bus taikomos atskiros Jūsų ir atitinkamos trečiosios šalies sąlygos, o išsami informacija Jums bus pateikta atitinkamu metu.

 

Reikšmingas sutrikdymas – elgesys, kuris reikšmingai sutrikdo ar pakeičia įprastą keliautojų patirtį ir sukelia jiems materialinių nuostolių.

 

II.  Narystė

 

4.  Tinkamumas

 

4.1. Narystės prašymą gali pateikti visi 18 metų sulaukę fiziniai asmenys.

 

4.2. Įmonės, asociacijos ir kiti juridiniai asmenys Klubo nariais būti negali.

 

5.  Narystė

 

5.1. Klubo narystės prašymą galite pateikti nemokamai mūsų svetainėje adresu https://www.stenaline.lt/signup. Tiesiog spustelėkite prisijungimo nuorodą ir pateikite reikiamą informaciją. Turėsite patvirtinti šias Sąlygas.

 

5.2. Jei Jūsų narystės prašymas bus patenkintas, el. paštu išsiųsime patvirtinimą. Šiame patvirtinime bus nuoroda, kurią nuspaudę galėsite patvirtinti Klubo narystę ir susikurti nario paskyrą. Kai gausime Jūsų patvirtinimą, suteiksime narystės teises ir galėsite iškart jomis naudotis. Tuomet gausite antrą el. laišką su sveikinimo naujienlaiškiu, kuriame bus patvirtinta Jūsų narystės informacija, kad galėtumėte ja naudotis ateityje.

 

5.3. Jei narystės / paskyros nepatvirtinsite, narystė nebus suteikta ir nario teisėmis naudotis negalėsite. Atminkite, kad nariai taip pat privalo atitikti 4 skyriuje apibrėžtus reikalavimus.

 

5.4. Nariai identifikuojami pagal jų narystės numerius.

 

5.5. Prisijungti prie nario paskyros galite adresu https://www.stenaline.lt/mano-puslapiai.

 

5.6. Jei paraiškos formoje Jūsų pateikta informacija pasikeistų, arba tiesiog norėtumėte atnaujinti kontaktinius duomenis ar nurodytus Jūsų interesus, turite mums pranešti atnaujindami savo duomenis asmeniniame nario puslapyje savo nario paskyroje. Tai gali būti vardo, pavardės, adreso, el. pašto adreso, telefono numerio ar kitų susijusių asmens duomenų keitimas. Informaciją pakeisti galite asmeninėje nario paskyroje (https://login.stenaline.com/Account/Login) arba susisiekę su „Stena Line“ klientų aptarnavimo komanda https://www.stenaline.lt/klientu-aptarnavimo-skyrius/susisiekite-su-mumis.

 

III.  Klubas

 

6.  Narių duomenys ir privatumas

 

6.1. Užpildydami ir pateikdami internetinę narystės prašymo formą suteikiate mums teisę saugoti, tvarkyti ir naudoti jūsų pateiktą informaciją, kad galėtume suteikti nuolaidas ir kitas su Klubu susijusias paslaugas, ir rinkodaros tikslais, įskaitant naujienų ir pasiūlymų siuntimą Jūsų nurodytu el. pašto adresu, mobiliojo telefono numeriu ir (arba) paštu. Nariai gali bet kuriuo metu atsisakyti tiesioginės rinkodaros. Esame Jūsų asmens duomenų valdytojas ir tvarkome juos vadovaudamiesi Lojalumo Klubo privatumo taisyklės, Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR), ES reglamentu 2016/679 ir šalyje galiojančiais įstatymais bei teisės aktais. Jei norite perskaityti daugiau apie tai, kaip rūpinamės Jūsų duomenimis ir juos tvarkome, perskaitykite Lojalumo Klubo privatumo taisyklės.

 

6.2. Įgydami Klubo narystę suteikiate mums teisę kurti, atnaujinti ir prižiūrėti Jūsų duomenų įrašus, įskaitant vardą ir pavardę, adresą, telefono numerį, el. pašto adresą ir kitus susijusius asmens duomenis, informaciją apie „Stena MORE“ taškus ir užsakytas keliones. Duomenis saugome ir atnaujiname tam, kad galėtume el. paštu, tekstiniais pranešimais ar pokalbių programėlėje Jums teikti informaciją apie mūsų siūlomas paslaugas ir produktus, Klubo naujienas, nuolaidas, pasiūlymus ir privalumus. Jūsų asmens duomenų trečiosioms šalims neperduodame, tačiau galime juos panaudoti rinkodaros tikslais.

 

7.  Narystės lygiai

 

7.1. Kai tampate Nariu (žr. 5.2 punktą, kuriame aprašyta, kaip tai vyksta), iš pradžių prisijungiate prie „Blue“ lygio narystės ir liksite šio lygio nariu, nebent Narystė bus nutraukta, kaip aprašyta šiose Sąlygose, arba Narys pereis į „Gold“ ar „Platinum“ lygio narystę.

 

Atminkite, kad kiekvieno lygio pasiūlymai ir privalumai gali kasmet keistis. Nariai visą naujausią informaciją apie Klubo narystės lygį, privalumus ir pasiūlymus gali rasti mūsų svetainėje, adresu https://www.stenaline.lt/stena-more.

 

7.2. Kaip pasiekti narystės „Gold“ ar „Platinum“ lygį

 

  • „Blue“ lygio nariui „Gold“ lygis suteikiamas bet kuriais narystės metais, jam surinkus 7 500 ar daugiau taškų.
  • „Gold“ lygio nariui „Platinum“ lygis suteikiamas bet kuriais narystės metais, jam surinkus 30 000 ar daugiau taškų.
  • Nariui surinkus reikiamą taškų skaičių kitam narystės lygiui, jis bus automatiškai pakeltas į aukštesnį lygį. „Gold“ arba „Platinum“ lygio narystė jiems bus taikoma 12 mėnesių nuo tos dienos, kai jie įvykdė „Gold“ arba „Platinum“ lygio narystės taškų reikalavimą.

 

7.3. Kaip išsaugoti narystės „Gold“ ar „Platinum“ lygį

 

  • „Gold“ lygio nariai: Narys per atitinkamus ir kitus metus turi surinkti ne mažiau nei 15 000 taškų.
  • „Platinum“ lygio nariai: Narys per atitinkamus ir kitus metus turi surinkti ne mažiau nei 30 000 taškų.
  • Jei narys per metus surinks mažiau tašku nei nurodyta, kitais narystės metais lygis bus nustatytas kaip, atitinkamai, „Gold“ arba „Blue“.
  • 7 skyriuje aprašyta procedūra bus taikoma visą narystės laikotarpį, nebent tokią nuostatą pakeistume vadovaudamiesi 14 skyriaus nuostatomis.

 

8.  Nariams teikiami pasiūlymai ir privalumai

 

8.1. Nariams teikiami pasiūlymai ir privalumai priklauso nuo narystės lygio, pasirinktų kelionės maršrutų, laivo ir (arba) Jūsų kilmės šalies. Jūsų kilmės šalis nustatoma pagal narystės paraiškoje nurodytą šalį. Vadovaudamasi 14.1 skirsnio nuostatomis „Stena Line“ gali pakeisti bet kokius nariams teikiamus pasiūlymus ar privalumus, tačiau tokie pakeitimai nebus taikomi pasiūlymams ir privalumams, kuriuos narys jau užsisakė ar kuriais pasinaudojo.

 

8.2 Nariams kelte teikiami pasiūlymai ir privalumai


„Stena Line“ keltuose Klubo nariams teikiami pasiūlymai ir privalumai yra asmeniniai ir skirti tik nariams. Klubo pasiūlymais ar privalumais pasinaudoti pageidaujantys nariai, prieš įsigydami atitinkamą paslaugą ar prekę turi pateikti nario kortelę. Jei įsigydami prekę ar paslaugą narystės nepatvirtinsite, pasiūlymu ar privalumais pasinaudoti negalėsite nei iš karto, nei vėliau. Jūs neturite teisės persiųsti ar kitaip trečiosioms šalims perduoti Klubo pasiūlymų, privalumų ar kitų Klubo narystės teisių.

 

8.3. „Gold“ ir „Platinum“ nariams teikiami privalumai


„Gold“ ir „Platinum“ nariams užsakymo metu gali būti suteikti papildomi privalumai. Tokius privalumus nustatome kiekvienai šaliai bei kiekvienam maršrutui atskirai ir galime juos bet kada pakeisti. Bet kokie „Gold“ ir „Platinum“ nariams suteiktų privalumų pakeitimai bus įgyvendinami vadovaujantis 14.3 skirsnio nuostatomis ir neturės įtakos bet kokiems papildomiems privalumams, kuriuos jau įgijote ar kuriais pasinaudojote. Norėdami gauti šių papildomų privalumų, užsakymo metu turite nurodyti savo narystės numerį, o pagrindinis paskyros turėtojas turi dalyvauti užsakytoje kelionėje, kad galėtumėte pasinaudoti visais privalumais ir pasiūlymais, susijusiais su Jūsų „Gold“ lygio naryste.

 

Atminkite, kad 8.3 skirsnyje nurodytus privalumus ir pasiūlymus galime kasmet keisti. Nariai gali nuolat atnaujinti turimą informaciją apie šiuos maršrutus ir rasti išsamios informacijos apie juos apsilankę mūsų DUK puslapyje adresu https://www.stenaline.lt/stena-more.

 

9.  Taškų rinkimas

 

9.1. Už kokias paslaugas ar prekes nariams suteikiami taškai nustatome mes. Visa informacija apie paslaugas ir prekes, už kurias nariai gauna taškų, pateikta adresu https://www.stenaline.lt/stena-more/tasku-rinkimas, DUK dalyje. Šią informaciją kiekvienai šaliai ir kiekvienam maršrutui atskirai galime keisti vadovaudamiesi 14 skyriaus nuostatomis. Bet kuriuo metu galime pakeisti taškų, kuriuos galima gauti už bilietus, paketus, dovanų korteles ar laive esančių produktų (įskaitant tuos, kuriuose yra trečiosios šalies elementas) kainas, skaičių, todėl taškų gali būti nesurinkta. Bet kokie tokie pakeitimai neturės įtakos Jūsų iki pakeitimo surinktiems taškams.

 

9.2. Norint gauti taškų rezervuojant keliones, užsakyme būtina nurodyti nario numerį. Nenurodę narystės numerio, taškų negausite. Jei norite pasirūpinti, kad nario numeris visuomet būtų pateiktas mums – užsakymus kaskart teikite prisijungę prie nario paskyros. Jei užsakymą teiksite per mūsų klientų aptarnavimo skyrių, turėsite nurodyti nario numerį. Mūsų kontaktus rasite čia: https://www.stenaline.lt/klientu-aptarnavimo-skyrius/susisiekite-su-mumis.

 

9.3. Galite rinkti taškus už reikalavimus atitinkančius pirkinius laive, jei pirkimo vietoje kasoje nuskanuojate savo nario kortelę.Nenurodę numerio taškų negausite.

 

9.4. Taškai nario paskyros sąskaitai priskiriami pasibaigus kelionei ir galioja iki kitų metų pabaigos (gruodžio 31 dienos). Iki kitų metų, einančių po kelionės metų gruodžio 31 d. nepanaudoti taškai automatiškai panaikinami.

 

9.5. Nariai gali gauti taškus tik už užsakymus, kurių kelionėse jie patys dalyvavo.

 

9.6. Taškai nesuteikiami, jei paslaugas užsakote ar prekes įsigyjate panaudodami turimus, taip pat kitų lojalumo klubų (pvz., „Tesco“), taškus.

 

9.7. Prekės ir paslaugos, už kuriuos taškai neteikiami, nurodytos adresu: https://www.stenaline.lt/klientu-aptarnavimo-skyrius/lojalumas/ar-taskai-suteikiami-tik-uz-tam-tikro-tarifo-bilietus. Atminkite, kad ši informacija gali pasikeisti, todėl prieš teikiant užsakymą rekomenduojame ją pasitikrinti mūsų svetainėje. Kai kurios paslaugos ir prekės, už kurias taškai nesuteikiami:

 

a) grupinių kelionių užsakymai;

b) kelte įsigytos cigaretės ir kiti tabako gaminiai;

c) prekės, įgyjamos pasinaudojant kitomis nuolaidomis.

 

10.  Taškų panaudojimas

 

10.1. Taškų vertė: 1 taškas = 1 euro centas. Kitos valiutos konvertuojamos į šią. Jei norite pasitikrinti surinktų taškų vertę, skaičiuoklę rasite čia: https://www.stenaline.lt/mano-puslapiai/mano-extra-taskai#myPointsCalculator.

 

10.2. Taškais galima dengti visą atitinkamų paslaugų kainą, arba jos dalį. Už kokias paslaugas ir prekes galima gauti taškų nustatome kiekvienam maršrutui atskirai, be to, tai galime bet kada pakeisti vadovaudamiesi 14 skyriaus nuostatomis. Tokie pakeitimai neturės įtakos jokiems užsakymams, už kuriuos atsiskaityta naudojant taškus.

 

10.3. Taškai negali būti naudojami pirkiniams laive, nario kainoms, paketams ir grupėms, „BusEmpty“ produktams ar krovinių užsakymams.

 

10.4. Taškus galite panaudoti, tik jei užsakymus teikiate mūsų svetainėje (https://www.stenaline.lt/) arba tiesiogiai klientų aptarnavimo skyriui.

 

10.5. Taškais gali pasinaudoti tik pats narys ir jų negalima perleisti kitiems asmenims. Trečiosios šalys (pvz., kelionių agentūros ar bilietų platintojai) negali taškų uždirbti klientų vardu.

 

10.6. Taškai į grynuosius pinigus nekeičiami.

 

IV.  Jūsų teisė nutraukti narystę

 

11.  Kaip galite nutraukti narystę

 

11.1. Klubo narystę nutraukti galite bet kada per savo nario paskyrą internetu arba susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

 

11.2. Perskaitykite toliau 13 skyriuje pateiktą svarbią informaciją apie narystės nutraukimo tokiu būdu tvarką.

 

12. Mūsų teisė nutraukti Jūsų narystę ar Klubo veiklą

 

12.1. Mes galime bet kuriuo metu ir be išankstinio įspėjimo nutraukti Jūsų narystę, jeigu:

 

a) nesilaikote šių Sąlygų;

b) elgiatės netinkamai, t. y.:

 

12.2. Jei nesilaikysite šių Sąlygų, galime atšaukti bet kokį po nusižengimo suteiktą pasiūlymą ar privalumą. Tokiu atveju būsite atsakingi už visus nuostolius, kuriuos patiriame dėl šių Sąlygų pažeidimo, kiek leidžiama pagal įstatymus.

 

12.3. Taip pat galime bet kada nutraukti Jūsų narystę ir panaikinti arba laikinai sustabdyti Klubo veiklą dėl bet kokių pagrįstų komercinių, teisinių ar organizacinių priežasčių. Tokiais atvejais klientus stengiamės informuoti kuo anksčiau. Vėliausiai apie sutarties ar Klubo veiklos nutraukimą įsipareigojame įspėti prieš tris (3) mėnesius, kad galėtumėte suspėti pasinaudoti sukauptais nario taškais.

 

12.4. Perskaitykite toliau 13 skyriuje pateiktą svarbią informaciją apie Jūsų narystės nutraukimo tokiu būdu tvarką.

 

13. Veiksmai narystei nutrūkus

 

13.1, Jei veiklą narystę ar Klubo veiklą nutrauksime ar sustabdysime vadovaudamiesi 12.3 skirsnio nuostatomis, po pranešimo turėsite mažiausiai 3 mėnesius, kad galėtumėte panaudoti sukauptus nario taškus. (Terminui pasibaigus taškai bus panaikinti)

 

13.2. Taikant 13.1 skirsnį Jūsų narystei pasibaigus kaip nurodyta 11 arba 12 skyriuose, Jūs negalėsite:

 

  • panaudoti sukauptų taškų;
  • gauti taškų;
  • panaudoti narystės kortelę;
  • prisijungti prie nario paskyros.

 

14.  Mūsų teisę keisti Sąlygas ir Klubo taisykles

 

14.1. Pasiliekame teisę bet kada pakeisti šias Sąlygas ir (arba) Klubo taisykles, be kita ko, taškų rinkimo ir naudojimo būdus, bet kokius konkretaus lygio nariui prieinamus pasiūlymus ar privalumus, ir kt. Pasiliekame teisę šias Sąlygas koreguoti kas metus. Apie padarytus pakeitimus stengsimės apie juos informuoti kiek įmanoma anksčiau, tačiau ne vėliau kaip trys (3) mėnesiai iki tokių pakeitimų įsigaliojimo. Atminkite, kad bet kokiems trečiųjų šalių pasiūlymams taikomos atskiros taisyklės ir sąlygos, kurias tokios trečiosios šalys gali laikas nuo laiko keisti. Mes tokių pakeitimų nekontroliuojame.

 

14.2. Pakeitimai gali būti įvesti dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui:

 

  • siekiant atitikti mums taikomų susijusių įstatymų ar reglamentų pakeitimus;
  • siekiant pagerinti Klubo veiklą ir jo narių patirtį;
  • siekiant apsaugoti narius nuo trečiųjų šalių vykdomo sukčiavimo ar kitos žalingos veiklos;
  • jei keičiasi mūsų sistemų veikimo principas ir todėl turime rimtą priežastį atlikti pakeitimus, kurie tai atspindėtų;
  • siekiant tinkamai reaguoti į reikšmingus makroekonominius pokyčius, pvz., infliaciją, viršijančią 3 % pagal vartotojų kainų indeksą (VKI), arba kitus svarbius ekonominius rodiklius.

 

14.3. Kaip tai veikia:

 

  • apie bet kokius šių Sąlygų ir (arba) Klubo taisyklių pakeitimus informuosime mūsų svetainėje: https://www.stenaline.lt/teisine-informacija.
  • Jeigu pakeitimai Jums ar Klubo veikimo principams realios įtakos neturi, arba jeigu dėl pakeitimų Klubo veikla Jums tampa dar priimtinesnė, pakeitimai įsigalios kitą dieną po paskelbimo svetainėje, o Jums apie tai atskirai pranešta nebus.
  • ·Visomis kitomis aplinkybėmis, be pirmiau nurodyto pranešimo, ne vėliau kaip prieš tris (3) mėnesius iki pasikeitimo įsigaliojimo išsiųsime Jums rašytinį pranešimą, kuriame informuosime apie pasikeitimą.

 

14.4. Jei pakeitimas Jūsų netenkina, Klubo narystę galite nutraukti vadovaudamiesi 11.1 skirsnio nuostatomis. Jei to nepadarysite iki pakeitimo įsigaliojimo, mes darysime prielaidą, kad su pakeitimu sutikote.

 

VI.  Kitos nuostatos

 

15.  Prieštaraujančios nuostatos

 

15.1. Šios Sąlygos taikomos tik Klubo narystei. Visoms mūsų kelionėms taikomos mūsų bendrosios taisyklės ir sąlygos. Jei bet kurios šių Sąlygų nuostatos prieštarautų verslo kelionės sąlygų, tuomet viršesnėmis laikomos ir Jūsų sutartyje su mumis taikomos atitinkamos verslo kelionės sąlygų nuostatos nuostatos.

 

16.  Atsakomybės ribojimas

 

16.1. Esame atsakingi už nariams mūsų padarytus nuostolius ir žalą, kuriuos galėjome numatyti ir kurių galėjome išvengti. Taip pat esame atsakingi už Jūsų patirtus nuostolius ar žalą, sukeltus dėl mūsų veiksmų neatitinkančių šių Sąlygų nuostatų, dėl mūsų personalo aplaidumo ar įgūdžių trūkumo, tačiau nesame atsakingi už jokius nuostolius ar žalą, kurių nebuvo galima numatyti. Nuostoliai ar žala laikomi numatomais, jei tai akivaizdu arba sutarties sudarymo metu viešai žinoma apie tokių nuostolių ar žalos grėsmę.

 

16.2.

Mes jokiu būdu neatsisakome ir neapribojame mūsų atsakomybės prieš Jus ir laikomės atitinkamų įstatymų reikalavimų. Tai atsakomybė už mirtį ar sužalojimą, kilusius dėl mūsų personalo, agentų ar subrangovų aplaidumo, įskaitant pareigybinių instrukcijų nesilaikymo (Škotijos teisės atveju), taip pat už sukčiavimą ir suteiktą apgaulingą informaciją ar asmens teisių pažeidimą..

 

 

16.3. Nesame atsakingi už verslo nuostolius. Klubas skirtas tik fiziniams asmenims. Jei Klubo veikla naudojatės komerciniais, verslo ar kitais pasipelnymo tikslais, mes neprisiimame jokios atsakomybės už bet kokius pelno, verslo, verslo nutraukimo ar verslo galimybių praradimo nuostolius.

 

16.4. Taip pat atsakomybės neprisiimame jei Klubo veiklą sustabdome arba keičiame dėl aplinkybių, kurių nekontroliuojame. Tokiais atvejais stengsimės imtis visų galimų priemonių, kad suteiktume paslaugas. Tačiau tokiais atvejais už paslaugų vėlavimą neatsakome.

 

17.  Sąlygoms taikoma teisė ir teismai

 

17.1. Šioms Sąlygoms taikomas Švedijos teisinis pagrindas (teisė). Aiškumo dėlei būtina paminėti, kad šios Sąlygos niekaip neriboja Jūsų šalyje galiojančiais vartotojų apsaugos įstatymais numatytų Jūsų teisių. Jei esate nuolatinis Jungtinės Karalystės arba Airijos gyventojas, Jums bus atitinkamai taikoma Jungtinės Karalystės arba Airijos teisė; kitu atveju taikomas Švedijos teisė.

 

17.2. Dėl šių Sąlygų ir Klubo veiklos galite kreiptis į atitinkamus Švedijos arba Jūsų gyvenamosios šalies teismus. Taip pat mes dėl tam tikrų Jūsų veiksmų galime kreiptis į atitinkamus Švedijos arba Jūsų šalies teismus.

 

Kad neliktų abejonių, patvirtiname, kad šios sąlygos neapriboja Jūsų gyvenamojoje šalies vartotojų apsaugos įstatymais numatytų Jūsų teisių.