Užsisakydami kelionę tiesiogiai mūsų interneto svetainėje, visada įsigysite bilietus geriausia kaina. Mūsų uostuose ir klientų aptarnavimo centruose galima atsiskaityti grynaisiais, tačiau bilietus užsisakyti internetu pigiau nei telefonu arba nuvykus į vietą.
Dėmesio, jei esate JAV arba Australijoje, naudokitės mūsų tarptautiniu bilietų užsakymo puslapiu.
Debeto ir kredito kortelės
Mūsų užsakymo internetu sistema ir aptarnavimo centrai priima šias debeto ir kredito korteles:
„Visa“, „Mastercard“, „Visa Debit“, „Mastercard Debit“, „UK Maestro“ (tik JK), „Eurocard“ (tik Skandinavijos šalyse).
Sąskaitos ir įmokos (Švedija)
Mūsų švediškoje svetainėje galite apmokėti visą sąskaitos sumą arba pasinaudoti „Captum Group AB“ („Stena AB“ įmonė) siūloma atsiskaitymo dalimis paslauga. Sąskaitas apmokėti gali asmenys sulaukę 18-os metų, gyvenamąją vietą registravę Švedijoje ir atitinkantys kredito istorijos reikalavimus.
Sąskaita – jei norite apmokėti vėliau
Gavę rezervacijos patvirtinimą, sąskaitą išsiunčiame Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Šiuo atveju taikomas sąskaitos mokestis, o sąskaitą būtina apmokėti per 14 dienų.
Sąskaitos apmokėjimo taisyklės ir sąlygos
Norite apmokėti dalimis, per kelis mėnesius? Tai galite padaryti dviem būdais.
Fiksuotos mėnesinės įmokos
Jei pasirinksite fiksuotas mėnesines įmokas, vietoje visos sumos iš karto, kelis mėnesius mokėsite po mažesnę fiksuotą sumą. Galite pasirinkti visą sumą sumokėti per 3, 6 arba 12 mėnesių. Jei per mėnesį norite mokėti dar mažesnę sumą, turite pasirinkti lanksčias mėnesines įmokas.
Lanksčios mėnesinės įmokos
Pasirinkę lanksčias mėnesines įmokas patys galėsite nuspręsti, kokią sumą mokėti kiekvieną mėnesį (tačiau ne mažesnę, nei sąskaitoje nurodyta mažiausia mokėtina suma). Kiekvieno mėnesio pradžioje el. paštu gausite sąskaitą, kurią turėsite apmokėti iki mėnesio pabaigos.
Fiksuotų ir lanksčių mėnesinių įmokų taisyklės ir sąlygos
Europos standartinė informacija apie vartojimo kreditą (SECCI)
Jei pasirenkate mokėti mėnesines įmokas pagal sąskaitą, mes įvertiname Jūsų galimybes grąžinti įsiskolinimą. Atsakomybę už įmokas prisiima paraišką pateikęs ir kreditą gavęs asmuo.
Jei įmoka laiku nesumokama, siunčiamas priminimas sumokėti įsiskolinimą ir taikomas priminimo mokestis pagal nurodytas sąlygas.
Bet kuriuo metu galima sumokėti visą mokėtiną sumą be jokio papildomo mokesčio.
Sužinokite daugiau apie tai, kaip „Captum“ tvarko Jūsų asmens duomenis
Jeigu turite klausimų arba norite palikti atsiliepimą, kreipkitės į „Captum“ klientų aptarnavimo skyrių el. pašto adresu kundservice@captumgroup.se arba telefonu +46 31 704 06 06. Klientų aptarnavimo skyrius dirba kiekvieną darbo dieną, nuo 8 iki 18 val.
Sąskaitos ir įmokos (Danija)
Bendradarbiaudami su „Captum Group AB“, kuri taip pat yra „Stena AB“ grupės dalis, siūlome įvairias apmokėjimo už paslaugas galimybes. Jei norite su „Captum“ sudaryti sutartį, turite būti bent 25 metų amžiaus, privalote turėti Danijos civilinės registracijos numerį ir gyventojo registracijos adresą.
Sąskaita – jei norite apmokėti vėliau
Jei pasirinksite apmokėti gavę sąskaitą, „Captum“ patikrins Jūsų kredito istoriją. Gavę patvirtinimą sąskaitą išsiųsime Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Bus taikomas sąskaitos mokestis, o sąskaitą turėsite apmokėti per 14 dienų.
Sąskaitos apmokėjimo taisyklės ir sąlygos
Norite apmokėti dalimis, per kelis mėnesius? Tai galite padaryti dviem būdais.
Fiksuotos mėnesinės įmokos
Jei pasirinksite fiksuotas mėnesines įmokas, vietoje visos sumos iš karto, turėsite kelis mėnesius mokėti po nustatytą mažesnę fiksuotą sumą. Galite pasirinkti visą suma sumokėti per 6 arba 12 mėnesių. Jei per mėnesį norite mokėti dar mažesnę sumą, turite pasirinkti lanksčias mėnesines įmokas.
Lanksčios mėnesinės įmokos
Pasirinkę lanksčias mėnesines įmokas patys galėsite nuspręsti, kokią sumą mokėti kiekvieną mėnesį (tačiau ne mažesnę, nei sąskaitoje nurodyta mažiausia mokėtina suma). Kiekvieno mėnesio pradžioje el. paštu gausite sąskaitą, kurią turėsite apmokėti iki mėnesio pabaigos.
Fiksuotų ir lanksčių mėnesinių įmokų taisyklės ir sąlygos
Europos standartinė informacija apie vartojimo kreditą (SECCI)
Jei pasirenkate mokėti mėnesines įmokas pagal sąskaitą, mes įvertiname Jūsų galimybes grąžinti įsiskolinimą. Atsakomybę už įmokas prisiima paraišką pateikęs ir kreditą gavęs asmuo.
Jei įmoka laiku nesumokama, siunčiamas priminimas sumokėti įsiskolinimą ir taikomas priminimo mokestis pagal nurodytas sąlygas.
Bet kuriuo metu galima sumokėti visą mokėtiną sumą be jokio papildomo mokesčio.
Sužinokite daugiau apie tai, kaip „Captum“ tvarko Jūsų asmens duomenis
Jeigu turite klausimų arba norite palikti atsiliepimą, kreipkitės į „Captum“ klientų aptarnavimo skyrių el. pašto adresu kundeservice@captumgroup.dk arba telefonu +45 96 20 02 10. Klientų aptarnavimo skyrius dirba kiekvieną darbo dieną, nuo 8 iki 18 val.
Sąskaitos ir įmokos (Norvegija)
Bendradarbiaudami su „Captum Group AB“, kuri taip pat yra „Stena AB“ grupės dalis, siūlome įvairias apmokėjimo už paslaugas galimybes. Jei norite su „Captum“ sudaryti sutartį, turite būti bent 18 metų amžiaus, privalote turėti Norvegijos civilinės registracijos numerį ir gyventojo registracijos adresą.
Sąskaita – jei norite apmokėti vėliau
Gavę mokėjimo patvirtinimą, sąskaitą išsiunčiame Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Šiuo atveju taikomas sąskaitos mokestis, o sąskaitą būtina apmokėti per 14 dienų.
Sąskaitos apmokėjimo taisyklės ir sąlygos
Norite apmokėti dalimis, per kelis mėnesius? Tai galite padaryti dviem būdais.
Fiksuotos mėnesinės įmokos
Jei pasirinksite fiksuotas mėnesines įmokas, vietoje visos sumos iš karto, kelis mėnesius mokėsite po mažesnę fiksuotą sumą. Galite pasirinkti visą suma sumokėti per 3, 6 arba 12 mėnesių. Jei per mėnesį norite mokėti dar mažesnę sumą, turite pasirinkti lanksčias mėnesines įmokas.
Lanksčios mėnesinės įmokos
Pasirinkę lanksčias mėnesines įmokas patys galėsite nuspręsti, kokią sumą mokėti kiekvieną mėnesį (tačiau ne mažesnę, nei sąskaitoje nurodyta mažiausia mokėtina suma). Kiekvieno mėnesio pradžioje el. paštu gausite sąskaitą, kurią turėsite apmokėti iki mėnesio pabaigos.
Fiksuotų ir lanksčių mėnesinių įmokų taisyklės ir sąlygos
Europos standartinė informacija apie vartojimo kreditą (SECCI)
Jei pasirenkate mokėti mėnesines įmokas pagal sąskaitą, mes įvertiname Jūsų galimybes grąžinti įsiskolinimą. Atsakomybę už įmokas prisiima paraišką pateikęs ir kreditą gavęs asmuo.
Jei įmoka laiku nesumokama, siunčiamas priminimas sumokėti įsiskolinimą ir taikomas priminimo mokestis pagal nurodytas sąlygas.
Bet kuriuo metu galima sumokėti visą mokėtiną sumą be jokio papildomo mokesčio.
Sužinokite daugiau apie tai, kaip „Captum“ tvarko Jūsų asmens duomenis
Jeigu turite klausimų arba norite palikti atsiliepimą, kreipkitės į „Captum“ klientų aptarnavimo skyrių el. pašto adresu kundeservice@captumgroup.no arba telefonu +47 23 12 51 00. Klientų aptarnavimo skyrius dirba kiekvieną darbo dieną, nuo 8 iki 18 val.
Bankiniai pavedimai – Latvija ir Lietuva
Mūsų Latvijos ir Lietuvos svetainėse užsakymus galite apmokėti bankiniais pavedimais.
Apmokėjimo žingsnyje pasirinkite šią galimybę ir sąskaita Jums išsiųsime per vieną darbo dieną. Apmokėti bankiniu pavedimu turėsite iki sąskaitoje nurodytos datos.
Dėmesio!
„Extra“ taškai
Jeigu turite kliento klubo „Extra“ narystę, sukauptus taškus galite panaudoti apmokėjimui. Taškų piniginę vertę matysite apmokėjimo žingsnyje. Taškais galite apmokėti dalį mokėtinos sumos, o likutį – pasirinkę kitą mokėjimo būdą.
Elektroniniai kelionių kuponai
Elektroniniais kelionių kuponais galite apmokėti visą arba dalį mokėtinos sumos. Apmokėjimo žingsnyje turite nurodyti unikalų kupono kodą. Mokėtinos sumos likutį galite apmokėti kitais mokėjimo būdais.