Jokio kliento aptarnavimo mokesčio

Kelionės užsakymo pakeitimai telefonu ir paskutinės minutės pakeitimai gali kainuoti brangiai ir kelti nepatogumus. „Stena MORE“ klientų klubo „Gold“ ir „Platinum“ narius mūsų klientų aptarnavimo komanda aptarnauja nemokamai.

 

„Gold“ ir „Platinum“ nariams aptarnavimo mokestis netaikomas, tačiau jie turi padengti bilietų ar kitų paslaugų kainų skirtumus ir susijusius mokesčius.

„Platinum“ ir „Gold“ nariams aptarnavimo mokestis netaikomas, kai jie užsako bilietus ar keičia užsakymus telefonu, taip pat tiesiogiai, mūsų uosto terminaluose. Nariai turi sumokėti užsakymo pakeitimo mokestį. Toliau rasite trumpą šių sąlygų ir jų išimčių paaiškinimą.

 

Aptarnavimo mokestis

Mokestis taikomas užsakant kelionę telefonu arba uoste. Užsakant internetu šis mokestis netaikomas.

 

Pakeitimo mokestis

Mokestis taikomas renkantis kitą nei užsakytas išvykimo laiką, dieną ar maršrutą. Taip pat keleiviai privalo sumokėti bet kokį kainų skirtumą.

 

Mokestis netaikomas toliau nurodytiems pakeitimams:

• keleivio duomenų;

• automobilio duomenų (registracijos numerio);

• rezervuojant kajutes ir užsakant maitinimo ar „Stena Plus Lounge“ paslaugas.

Galite susisiekti su mūsų „Stena MORE“ komanda čia, užklausos pobūdžio laukelyje pasirinkę Lojalumo klubo narystės klausimai, arba paskambinę telefonu +37046310561.