Jei užsakymą norite atlikti internetu, tiesiog prisijunkite prie savo paskyros, o jei užsakyti norite per mūsų klientų aptarnavimo centrą arba viename iš uostų, užsakymo metu nepamirškite nurodyti darbuotojui klientų klubo „Extra“ narystės numerį.
„Extra“ taškų gausite už „Stena Line“ keliones ir už išlaidas keltų restoranuose, baruose, kavinėse, poilsio zonose ir „Stena Shopping“ parduotuvėse. Taškus gauna tik asmeniškai (paskyros savininkas turi būti vienas iš keleivių) keliaujantys mūsų klientai.
Taikomos kai kurios išimtys ir taškai neskiriami šiais atvejais:
- užsakymams apmokėtiems „Tesco Clubcard“ el. kuponais Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje;
- 10 ar didesnės keleivių grupiniams užsakymams, gabenant krovinius ar naudojant kombinuotus įkainius ir kelionių paketus;
- kelionėms su nuolaida į Daniją ir iš jos;
- maistui, išskyrus išankstinius užsakymus mūsų maršrutuose į Latviją ir iš jos;
- bet kokioms išlaidoms padengtoms „Extra“ taškais (padengiant visą sumą arba jos dalį);
- gali būti taikomos ir kitos išimtys.
- Klientų klubo „Extra“ lojalumo taškų galite užsidirbti ir juos panaudoti, kai užsakote tiesiogiai per „Stena Line“, o ne per trečiųjų šalių kelionių organizatorius.