Kaip gauti „Extra“ lojalumo taškų?

Jei užsakymą norite atlikti internetu, tiesiog prisijunkite prie savo paskyros, o jei užsakyti norite per mūsų klientų aptarnavimo centrą arba viename iš uostų, užsakymo metu nurodykite „Extra“ narystės numerį.

„Extra“ taškų gausite už „Stena Line“ keliones ir už išlaidas keltų restoranuose, baruose, kavinėse, poilsio zonose ir „Stena Shopping“ parduotuvėse. Taškus gauna tik asmeniškai keliaujantys mūsų klientai.

 

Taikomos kai kurios išimtys ir taškai neskiriami šiais atvejais:

- užsakymams apmokėtiems „Tesco Clubcard“ el. kuponais Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje;

- 10 ar didesnės keleivių grupės užsakymams, gabenant krovinius ar naudojant kombinuotus įkainius; 

- kelionėms su nuolaida į Daniją ir iš jos; 

- maistui, išskyrus išankstinius užsakymus mūsų maršrutuose į Latviją ir iš jos;

- bet kokioms išlaidoms padengtoms „Extra“ taškais (padengiant visą sumą arba jos dalį);

- gali būti taikomos ir kitos išimtys.

Contact frequently asked question icon

Susiję klausimai