„Stena Line“ klientų klubo „Extra“ logotipas.
„Stena Line“ klientų klubo „Extra“ narystė

Norėdami rinkti taškus užsiregistruokite

Užsiregistruokite arba prisijunkite prie „Stena Line“ klientų klubo „Extra“ paskyros, kurioje rasite Jums skirtus pasiūlymus ir matysite, kiek taškų surinkote.

Narystės privalumai mūsų lojaliausiems klientams

Norėdama padėkoti lojaliausiems klientams „Stena Line“ sukūrė specialų klientų lojalumo programos lygį „Extra Gold“, kuriame nariai ne tik gauna dvigubai daugiau taškų, bet ir išskirtinius pasiūlymus, kuriuos rasite šiame puslapyje.

 

Prisijungti prie klientų klubo lygio „Extra Gold“ paprasta – automatiškai pereisite iš „Blue“ į „Gold“, kai tik per 12 mėnesių uždirbsite pakankamai taškų.

 

Jei „Extra“ klubo narystės neturite, galite registruotis čia.

Padvigubinkite savo taškus

Už savo užsakymus ir pirkinius kelte gaukite dvigubai daugiau taškų, t. y. 10 taškų už išleistą 1 € / 1 £. Taškus galėsite panaudoti mokėdami už būsimas keliones ir iš anksto užsakomas paslaugas, tokias kaip kajutės ir maitinimas.

 

Jokių paslaugos/aptarnavimo mokesčių

Ar Jūsų planai gali keistis? „Gold“ nariai nemoka jokio aptarnavimo mokesčio užsakydami ir keisdami rezervacijas per mūsų klientų aptarnavimo centrą ar uostuose. Tiesiog sumokėsite bilieto kainos skirtumą (jeigu taikoma) ir pakeitimo mokestį, kuris nustatytas jūsų bilieto tipui.